imingomma.blogg.se

Livets vändor!

Publicerad 2014-01-23 09:36:00 i Graviditeten,

Fyllde år i tisdags och det var nog den mest turbulenta födelsedagen jag någonsin haft.
Dock slutade allting superbra och jag plussade i början på veckan och går allt som det ska så blir jag mamma i september/oktober!!
Det är totalt overkligt och jag bara känner hur nervös och orolig jag blir för den lilla i magen, jag vill ju att allt ska gå så bra som det bara kan gå men är än så länge bara i vecka 4+3 så mycket kan hända än.
Själva ovissheten är det värsta än så länge och jag känner det som att jag blivit utslängd i rymden utan något alls att hålla fast vid, kommer jag komma ner igen eller kommer livet att gå åt ett helt annat håll, längre ut?
Jag hoppas jag kommer ner igen, med ett litet knyte i famnen och min älskade blivande man bredvid mig.
Har berättat för alla familjemedlemmar och nyheten har mottagits med stor glädje och lyckoönskningar. En vän har jag berättat för och en vän berättade fästmannen för men i övrigt har vi sagt att vi nog håller tyst om det, iallafall till vecka 12 troligtvis. Så en har lite mer säkerhet..
 
Resan som vi har framför oss kan inte vara mer efterlängtad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela