imingomma.blogg.se

v. 5+1

Publicerad 2014-01-28 17:44:33 i Brev till dig i magen,

Hej bebis!
Idag har Harry (hunden som troligtvis kommer slicka dig ren varje gång du öppnar munnen) bara gnällt hela natten för att han har blivit kastrerad, stackarn. Han har behövt ha på sig en tratt mestadels hela natten så din pappa har suttit uppe med honom för att jag ska kunna få sova. Han är så fin, din pappa. Även under större delen av dagen har han varit uppe med hundstorebror så han inte får men av att behöva sitta med sin tratt på sig för mycket just för att jag ska kunna få sova. Du tar mycket kraft just nu men det är okej, jag förväntar mig att det ska vara såhär ett tag. Än så länge är jag iallafall inte illamående så tack för det min lilla plutt!
Men du får gärna växa lite snabbare och ge liite mer symtom än bröstvärk för jag blir ju orolig att du inte finns där. Måste känna efter mest hela tiden och just nu har du ju knappt några armar eller ben så inte undra på att du inte gör så mycket. Och trött lär du vara mer än jag är eftersom du växer  så det knakar. Men du får hemskt gärna skynda på och ge lite tecken, även om det nu får bli illamående.
Ser så hemskt mycket fram emot att få gå igenom det här med dig, det ska bli otroligt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela